V košíku: 0 ks / 0 Kč

rozšířené vyhledávání

 

 

Záruční lhůta a reklamační řád

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu emailem na adresu obuv.lomnice@seznam.cz. Případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou v kontaktech.

a/ Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady prodávajícího.

b/ Zboží musí být dodáno kompletně, tak jak bylo převzato od prodávajícího.

c/ Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného nakládání se zbožím, nesprávného ošetření a jakýchkoli zásahů, ani za škody  způsobené vnějšími událostmi. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.

d/ Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijímáno pouze čisté.

e/ Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem – 24 měsíců.

f/  Reklamační lhůta se počítá ode dne doručení zboží prodávajícímu.


Postup při reklamaci

a/ Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo emailem.

b/ Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.

c/ Do zásilky uveďte důvod reklamace a variabilní symbol Vaší objednávky.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

 
 

                   

© Tomáš Sedlák.cz